Скрипторий: Feat - rebounding assault (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - rebounding assault (guns & gears)
Rebounding Assault
Feat 10
Source Guns & Gears
Requirements You're wielding a loaded firearm or loaded crossbow in one hand and a bludgeoning or slashing melee weapon in the other.
You hurl your melee weapon at an opponent, then fire a bullet into the weapon's hilt, making it bounce back to your grasp. Make a thrown ranged Strike with the melee weapon, then a ranged Strike with your firearm. Both Strikes use your current multiple attack penalty and this counts as two attacks when calculating your multiple attack penalty. If the melee weapon doesn't already have the thrown trait, it gains the thrown 10 feet trait during a Rebounding Assault.
If both attacks are successful, the bolt or bullet hits the thrown melee weapon instead of your target, adding its force into one attack. Combine the damage from both Strikes, using the thrown weapon's damage type, and add an additional 1d6 precision damage. The impact sends the melee weapon rebounding off the target and back to your hand.
In any circumstance other than both attacks hitting, carry out the individual Strikes normally. The thrown weapon doesn't rebound and remains in the target's space as normal for thrown weapons.
Requirements You're wielding a loaded firearm or loaded crossbow in one hand and a bludgeoning or slashing melee weapon in the other.
You hurl your melee weapon at an opponent, then fire a bullet into the weapon's hilt, making it bounce back to your grasp. Make a thrown ranged Strike with the melee weapon, then a ranged Strike with your firearm. Both Strikes use your current multiple attack penalty and this counts as two attacks when calculating your multiple attack penalty. If the melee weapon doesn't already have the thrown trait, it gains the thrown 10 feet trait during a Rebounding Assault.
If both attacks are successful, the bolt or bullet hits the thrown melee weapon instead of your target, adding its force into one attack. Combine the damage from both Strikes, using the thrown weapon's damage type, and add an additional 1d6 precision damage. The impact sends the melee weapon rebounding off the target and back to your hand.
In any circumstance other than both attacks hitting, carry out the individual Strikes normally. The thrown weapon doesn't rebound and remains in the target's space as normal for thrown weapons.